Administratie

Ondernemers zijn verplicht om een boekhouding bij te houden. De belastingdienst stelt hier ook diverse eisen aan.

In de eerste instantie om inzicht te krijgen in de prestaties van jouw bedrijf, maar dit is ook de basis voor jouw btw-aangifte en aangifte inkomstenbelasting.

 

Een administratie bijhouden omvat o.a. de volgende werkzaamheden:

  • het maken van facturen;
  • het inboeken van in- en verkoopfacturen;
  • het verwerken van bankafschriften en kasmutaties;
  • uitwerken en controleren van de administratie;
  • opstellen van de jaarcijfers.

Deze werkzaamheden nemen wij jou uit handen, waarbij wij ons aanpassen aan de manier die voor jou fijn werkt in plaats van andersom.

  • Jij kunt jouw gehele administratie digitaal aanleveren of afgeven bij ons op kantoor in Lelystad
  • online samen te werken door gebruik te maken van een app.  Dit gaat via het boekhoudprogramma Snelstart waar wij mee werken.